Tesco

Pokud nehledáte jenom práci, ale chcete mít kolem sebe i skvělé lidi, očekáváte spravedlivé jednání, stabilitu a zajímavou kariéru, jste pro nás ten správný člověk na správném místě!

MANAŽER/KA PERSONÁLNÍ A MZDOVÉ ADMINISTRATIVY

NĚCO O NÁS:
Jsme srdcem společnosti, našimi zákazníky jsou naši kolegové. Společně vytváříme a zastřešujeme vše od náboru nových kolegů, pracovně-právních záležitostí, administrativy až po nastavování odměňování a benefitů, identifikování talentů, nastavování rozvojových programů a péči o kolegy.

CO JE NÁPLNÍ PRÁCE:

Při své práci se budete nejen:

  • Podílet se na tvorbě a kontrole interních procesů a systémů vztahujících se k personalně-mzdové agendě,
  • Aktivně se podílet na projektech zjednodušení a automatizace procesů,
  • Zpracovávat statistiky a analýzy pro potřeby společnosti a státních orgánů a institucí,
  • Spolupracovat s manažery týmů v TBS v Budapešti, personálním oddělením a finanční účtárnou,
  • Příprava podkladů a zastupování společnosti při kontrolách státních orgánů,
  • Komunikovat s příslušnými úřady v otázkách mezd, pojištění a daní,
  • Sledovat legislativní změny, týkající se problematiky sociálního a zdravotního pojištění, daně z příjmu, výplaty nemocenských dávek apod.
  • Řídit výkonnost a práci jednotlivých členů týmů, poskytovat zpětnou vazbu a aktivně se podílet na jejich rozvoji

CO UMÍŠ A MÁŠ ZA SEBOU:

  • Znalosti pracovního práva
  • Znalosti mzdového účetnictví
  • Znalosti MS Office (především excel)
  • Znalost angličtiny (minimálně B2)
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • proaktivní přístup
  • analytické myšlení
  • samostatnost a zodpovědnost
  • Znalost personálně-mzdového systému EGJE a docházkového systému ANeT výhodou

BUDEŠ U NÁS PRACOVAT RÁD/A, PROTOŽE NABÍZÍME:

  • FLEXIBILITU – Jdeme s dobou a víme, jak důležitý je work life balance. Proto respektujeme potřeby našich kolegů, kterým nabízíme pružnou pracovní dobu a práci z domova.
  • KARIÉRNÍ A OSOBNÍ RŮST – Ani jedno pro nás není prázdnou frází. Podporujeme naše kolegy v rozvoji, ať už profesním či osobním, a to v rámci workshopů, přednášek a různých kurzů. Za pár let se můžete vidět na postu vysoce postaveného manažera.
  • KOLEKTIV – Na vztazích mezi kolegy nám záleží. Proto podporujeme týmového ducha – stmelujeme se při sportu, teambuildingu nebo jiných akcích pro naše zaměstnance. Několikrát do roka se tak můžete neformálně potkat i se zástupci našeho nejvyššího vedení!
  • KAFETERII – S benefitním systémem kafeterie si můžete sami vybrat, jak naložíte ve volném čase s dostupným kreditem. Chodíte rádi do kina/divadla, nebo raději do sauny či na různé relaxační procedury? Možná vás více osloví sport či vzdělávací programy.
  • A SPOUSTU DALŠÍCH BENEFITŮ – Můžete se těšit na notebook, mobilní telefon i pro osobní užívání, stravenky, příspěvek na kartu Multisport, slevu na nákup v Tesco, aktivity v rámci programu Buďme.fit (např. ovoce na pracovišti nebo možnosti konzultace s poradci na zdravou výživu) atd.

Přidejte se k nám a mějte přímý podíl na budování jedné z největších maloobchodních značek!

Dejte o sobě vědět kliknutím na tlačítko ODPOVĚDĚT!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Vršovická 1527/68b, 100 00  Praha-Vršovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Flexibilní začátek/konec pracovní doby, možnost občasné práce z domova, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby, mobilní telefon, notebook, občerstvení na pracovišti, stravenky/příspěvek na stravování

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Tesco Stores ČR a. s.

 

Kontakt:

Kontakt

Tesco Stores ČR a. s.
Kamila Cempírková

Nabídka brigád